Buzluk kokusu diye bir şey var canım kızım 5 aylıkken aynı sorunu yaşadım işe gidiyorum ben de gel sana anlatayım nasıl çözdüğümü 😂😂 şimdi buzluktaki sütü dolaba indiriyorsun orda kendi kendine eriyor
İçeceği kadarını biberona koyuyorsun
Bir cezveye su koyuyorsun
İçi su dolu cezveye içi süt dolu biberonu koyuyorsun yani süt biberonda kalıyor cezveye ve suya temas etmiyor ve biberonu ağzı açık olacak kesinlikle
Ocağa koyup altını yakıyorsun su ısındıkça biberondaki koku uçuyor, su kaynamayacak sadece ısınacak
Koku uçuyor ve sütü içiyor ben böyle çözdüm 😂🥰