Merhaba kızlar,
Bebeğim dokuz buçuk aylık ve hala emeklemiyor sadece küçük adımlarla emekliyor gibi ama elimde tutarak yürütmeye çalıştığımda yürüyor biryerlere tutunarak ayağa kalkıyor hatta bu sabah farkında olmadan koltuğa tutunarak ayakta duruyordu acaba emeklemeden yürütecek mi benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu ?