Kızlar doğumdan 10 gun sonra falan doktor dikişlerim için randevu vermişti gittim ultrasonla karnıma baktı ve sonra dikislerimi kontrol etti . Yapıştırma dikiş yapılmıştı çok güzel dikişlerin hic bi problem yok bebeği kontrole getirdiğin zaman tekrar gel yine dikişlerine bakalım ve smear testi yapalım dedi. Bebeği kontrole götürdüğümüzde doktoruma gitmeyi unuttum şimdi de randevu alıp gitmeye çok üşeniyorum ndosks siz gittiniz mi ikinci bir kontrole ? Gitmesek oluyo mu