27 gün oldu küvezdeyiz süt sağıyorum ama yetersiz deniliyor 3 saatte bazen 2 saatte bır sağım yapıyordum şuan 1.5 2 saatte bır yapmaya çalışıyorum ama yinede sütüm az besın olarak bırısı bısey önerıryor otekı o azaltır yeme dıyor tecrubelı anneler lütfen bıldıklerınızı paylaşır mısınız