Kızlar bugün bebeğim 34 günlük oldu bayram oldugu icin 1 ay asısına bugun gittik boy kilosunada bakıldı. Kızım 2750 dogdu hastaneden cikarken 2650 ydi sonra 1 hafta kontrolune gittigimizde 2800 olmustu ama bugun tam bi husran yasadik 3 kilo olmus sadece 300 gram almis.hemsire cok az doktora gotur mama baslaman gerekebilir dedi yarın doktora gidecegiz ama endiseliyim bu durum yasayan var mi?? Buarada ciş ve kaka durumu gayet iyi dün sadece 7 kere kakalı bez aldım cisinide yapiyor acaba cok kaka yaptigi icin mi kilo alamiyor