meldag kediniz bebeğe saldırıyor mu? Dokununca fslan baktınız mı hiç. Benimde tekir kedim var aşırı hırçın oğlum doğduğunda yanına bile yaklaşmadı başta. Şuan 9 aylık oğlum. Oğlum kulaklarını çeker kuyruğunu sıkar tüylerini yolar bıyığını yolar ve kedimiz hiç saldırmaz. Hatta öyle yaptığı zamanlarda gelip bize saldırıyor ama oğluma zarar vermiyor. Belki saldırmaz bir izleyin derim. Bende başta çok korkuyordum. Oğlum sürekli evde kediye gitmek istiyordu. Gidince de sıkıyor yoluyor hayvana zarar veriyor. Tepkisine korktuk ama şuan aynı odada baş başa bırakabiliyorum. Benim kedim de tırmalıyor ama izi gidiyor bir kaç ay veya yıl sonra. Tırnak bakımlarına dikkat edin. Tırnaklarını kısaltın, enerjisini harcamasın yardımcı olun. Cama veya balkona çıkarım. Kısır değilse kısırlaştırın.