Merhaba canım; üzülme bu aylarda çok hareketli oldukları için zayıflıyorlar, açılır iştahı zamanla. benim oğlanda 8 ay 1 haftalık benimkide 8 buçuk kiloya yakin banada zayıf görünüyor, hiç ek gıda yemek istemiyor ağzını açmıyor anne sütü ve mama alıyor şuan, ek gıdaya nasıl aliscaz bilemiyorum.