2 gündür gece uyurken ağlıyor. Işığı açıyorum uyanmıyor sesleniyoruz uyanmıyor farklı bir ses yaptığımızda uyanıp gülüyor. Ama çok ağlıyor alt dişler çıktı. Dişlerine baktım birşey yok. Altı temiz karnı tok bütün gece 1 saatten az aralıklarla hep ağladı. Uyandırdık. Başına gelen var mı?? Nedeni ne olabilir?