Nlgn Canım hiç moralini bozma kilosu gayet iyi 🥰 zaten 3 aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor ben 4. Ay kontrolüne gittiğimde 500 gr almıştı bi anda yüzüm düştü doktor da 3 yaşına kadar 1 kg alsa 40 kg olur bu açıdan bakmadın mı hiç diyip gülmüştü 😂 şimdi 6,5 aylık 8,5 kiloyuz😘