Merhaba anneler,
Henüz 11 günlük anneyim. İlk iki gün sütüm gelmedi sonrasinda ise fışkırır tarzda gelmeye başladı. Kolostrum aşaması bitti, rengi beyaza yani olgun süte döndü. Tazyikli geldiği için emzirmeden sonra sağım yapıp buzluğa stok yaptım. 60-90 ml arası sağım oluyordu. Şimdi emzirme sonrası iki göğüs toplam 20 30 ml arası ya çıkıyor ya cikmiyor. Neden böyle oldu neden azaldı anlamadım. Başına boyle birşey gelen var mı normal mi yoksa anormal bir durum mu