2 yaşına bir ay kaldı artık taniyamiyorum eski çocuğum gitti yerine hırçın inat dediği olmayınca ağlayan bir çocuk geldi resmen güne başlamaya korkuyorum bugün nolucak ne için aglicak diye neden böyle huysuz geçici bir süreç mi bazen tepki vermiyorum kendi kendine susuyor oturup ağladığım çok oldu sağlıkli olsun ama çok yoruluyorum artık ben bu süreçte tükendim desem yeridir 😞😞