Tugbaduru4 bebeğim 3 aylık oldu geceleri mamasını içiremiyorum acıkınca kıpırdanıyor zaten ama 30ml ancak içiyor sonra tekrar uykuya dalıyor ve içiremiyorum önerisi olan varmı sizler nasıl yapıyorsunuz
Tugbaduru4 princessgirl yok uyandırmıyorum acıkınca kıpırdanıyor zaten ama 30ml mamayı ancak içiyor bu sefer tam doymuyor bir iki saat sonra tekrar kıpırdanıyor içiremiyorum
princessgirl Tugbaduru4 bende aynı durumdayım saldım teklif ediyorum içmezse bırakıyorum sürekli uyanıyor böyle olunca da hep huzursuz nasıl gececek bilmiyorum