serendipty ben 4.5 aylıkken oturtmaya başladım sürekli kafasını kaldırmaya başlıyordu. doktor ek gıdaya başlaması için desteksiz oturması gerekiyor dedi o yüzden 6. ayda desteksiz oturmalı. başı tutuyorsa 4. ayda kucakta destekli 5. ayda koltukta destekli 6. ayda mama sandalyesinde oturabilmeli demişti