Sağ göğsümde süt daha fazla. Ve sağ göğsüm hep daha çok tahriş oluyor. Ama bir haftadır meme ucundaki acıyla birlikte memenin kendisinde de sanki ağrı var. Kolumu kaldırınca memem ağrıyor gibi.
Çok sütü olan bir insan da değilim, bebeğim sütle asla doymuyo. Doktor tavsiyesi ile mama veriyorum her öğün
Ama bu ağrının nedeni ne bilmiyorum
Gümüş kapak da aldım, dün gece emzirmeden sonra yarım saat ağladım acıdan