gulyabani benim elimde iki kutu var 350şer gramlıklardan, kızım 27 aylık mamayı kestim ama stoklarım kaldı 🥰 buradan yazdım ücretsiz vereceğim ama yasakmış, isterseniz gardrops.hesabımı verebilirim? Postum yine uçabilir özelden yazmayı da kapamışlar galiba 😅