Merhaba arkadaşlar, bebeğimin bıngıldağı genelde gözüme çarptığında nabız gibi atıyor ama bugün duştan sonra saçlarını tararken atmadığını fark ettim o esnada uyuyordu kızım yani demek istediğim atıyordu hep neden böyle oldu yoksa bazen atıp bazen atmaması normalmi? Yoksa sürekli atmasımı gerek kafama takıldı