Kızım konuşuyor ama tam anlamıyla değil mesela yaşıtları normal sizler bizler gibi konuşuyor kızım da örnek veriyorum anne mama ver ya da anne muz ver ayağını çarptığında ay ayağım ya da gözü kaşındığında anne gözüm diyor konuşma da geç mi kaldı normal mi anlayamıyorum