oznrrr 20lik disim beni cok olduruyor kizlar sizce nezaman biter acisi kizimada bakamiyorum kaynnami cagirdim okdr kotuki agzimi acamiyorum ALLAHİM herkese saglik versin cok zor cok
Synmannesi oznrrr git aldır kurtul ben aldırdım gömülü ve yataydı dikiş attılar 0 acı 0 ağrı 0 şişlik oldu korkularımı yendim
-Kuzika- oznrrr dişciye gitmeden gececek birşey degil maalesef diş ağrısı. Emziriyorsanda gidebilirsin engel değil. O agriyi cekme bosuna