Beratim17 Adet oluyor musunuz benim adetimi kesti. Nasıl adet olabilirim fikirleriniz neler aşırı gerginim çok sinir yaptı. 3 aydır adet görmüyorum karnım şişti.
queen_bee İğneyi yaptırdığın sürece adet olmayacaksın, sinir bende de yaptı aşırı hemde😂şişkinlik te yapıyor. 2bucuk sene kullandım, en son kasımda yaptırmıştım. Hala adet olmadım ne zaman olurum bakalım. 1 seneyi bulur gibime geliyor