3 ay 17 günlük olduk bugün 2 gecedir gaz sancısı varmış gibi ıkınarak uyanıyor çok fazla atak böyle mi oluyor gündüz bişey yok gerçi varda yok gündüz de hiç durmaz ama ben gündüz hallerine alıştığım için yok diyorum gece olan iki gündür başkadı atak olabilir mi?