Goncaasil bizi doktor prakten diye bir şurup önermişti daha 10 aylıkken günde sabah 3ml bir kez veriyorduk. baya iştahı açılıyordu. doktorunuza sorup deneyin isterseniz
bu ilaç normalde uyku iştah ve allerji için kullanılıyormuş
eczaneye falan sorsanız çocuklara kullanmayın der ama bizim doktor 3ml olarak reçete yazmıştı