Deletedmom_182 15 günlüğüz ilk hafta sağlık ocağına topuk kanı vermiştik şimdi aradılar tekrar gelin bir daha bakalım diye gidicez şimdi tsh yüksekmiş tiroid oluyormuş başına gelen var mı ne gibi sorunlar oluyor
Dedektifgadget Deletedmom_182 canım ikincisi düşük cikicak büyük ihtimalle stres yapma Benim kızımda da ilk yüksek çıktı 2 . İçin aramadilar çok şükür 🙏
efeninannesi4207 Deletedmom_182 aynı benim oğlumda da yüksek çıkmıştı bir sonraki gittiğimizde düşüktü
Deletedmom_182 Dedektifgadget inşallah düşük çıkar🫶🏻benim hamilelikte de yüksek çıkmıştı ilaç kullanıyordum düşmeye başlamıştı benden kaynaklı oldu sanırım😔
Dedektifgadget Deletedmom_182 benimde hamilelikte düşüktü canım inşallah Düşük çıkar stres yapma olsa bile tedavisi var Rabb’im dermansız dert vermesin inşallah ❤️
Deletedmom_182 efeninannesi4207 evet biraz yakınlarıma da sordum onlarında ikincide düşük çıkmış bizimde öyle olur inşallah❤️
Deletedmom_182 birisi007 sağlık ocağına sordum 2.ye kan vermiştik sonuçlar nasıl dedim yine yüksek çıksaydı mutlaka ararlardı aramadılarsa normal çıkmıştır dediler bizi de aramadılar zaten