2 gun oluyor grıp ama keyfi yerinde zaten normalde de az ıcıyor 60 cc zor bitiriyordu sadece anne sutu alıyor sımdı hasta diye sık sık verıyorum sabah en son 5 bucuk gıbı verdm 60 cc uyku arasında bu saate kadar da yine 60 cc zor ıctı ıcmek istemiyor hasta oldu ıcın mi ki yaa ama bugun ıyı baya keyfi yerinde 😩😩 acıkmıyor mu ki