Kizlar bebeğim 52 günlük 36. Haftada sezeryana alındım yüksek tansiyondan yoğun bakımda kaldım 4 gün bebeği emziremedim şuan sağ göğsümden süt gelmiyor hiç sol gogsum de yetersiz doğduğundan beri mama desteği veriyoruz memede sürekli verdim ama sütüm yok morelim çok bozuldu yetersiz gibi hissediyorum kendimi