Kızlar selam bayramdan önce bebeğimi 4 ay kontrolüne götürdüm . Doktorumuz karnında hafif kızarıklar gördü alerjisi var dedi hipp mama kullanıyordum mamasını değiştirip golden goat verdi keçi sütlü. Mamayı değiştirdiğimizden beri bebeğimin çok affedersiniz kaka rengi değişti yeşil oldu bugünde sanki ishal gibiydi büyük tuvaleti bu konuyla ilgili acaba bilgisi olan var mı? Cevap verirseniz çok sevinirim