Hamile iken sağ kaburgam çok agriridi bebeğim hep o tarafa tekme atardı bebek büyüdükçe organ sıkışmasından dedik Sezeryan oldum 5 ay geçti hala sağ kaburgam ağrıyor bazen asirir şiddetli oluyor ne yapacağımı bilemiyorum yaşayan var mı kızlar hastaneye dahiliyeye randevu bulamıyorum elimizi belinize koyarız yaa bir tık üstü tam olarak