Sudee00 Kvnin telefonundan beni biri engellemiş. Kv yapmaz aramızda bi problem yok şu an. Büyük görümcemle 6 aydır muhattap olmuyorum dipdibe gelsek bile yokmuş gibi davranıyordum. Bayramda da yine aynısını yaptım. Sanırım ara bozmak için hasetliğinden beni engelledi. O an kv soramadım ev kalabalıktı. Müsaitlik durumunu kolluyorum. Eğer şırfıntı görümcemse haddini bildirecem