kubra00k Bende iki üç hafta önce test verdim fakat sonra hastalandım sonra bayram falan kaldı gidemedim sonucumu bilmiyorum bile daha siz nerden öğrendiniz kontrole gittiniz mi eğer gitmediyseniz bir an önce kendinize çok başarılı bir kadın doğumcu ve onkoloji doktoru bulun annemde yaşadı rahim ağzı kanseri ileri seviyede farkedilmesine rağmen çok şükür atlattık 🫶🏻