gamzemihranur Kızım 10 aylık olucak 3 gündür öksürük ve grup var ilaç kullanan bir tip değilim karşıda değilim aslında ama en sin çare ilaca yönelmek istiyorum evde ne yapabilirim bitkisel veya başka bir şey?
Girlsmoms gamzemihranur bizde atlattık onu malesef şu ara yine grip influenza rövaşta bizde nasibimizi aldık aman ateşe dikkat edin . Öksürük için de evde nebulizatör varsa eger sabah akşam cortair damla ile buhar verin ben sadece bınu yaptım bugün daha iyiyiz çok şükür . Tabi doktorum onayıyla
gamzemihranur Girlsmoms makinem yok öyle ama serum fizyolojikle açtık tıkalı değil aslında bide antibiyotik yazdı doktor pekmez yediriyorum