Kızlar ya oğlum 11 aylık oldu devam sütü içiyor şuan ama market sütleerine geçmek istiyorum yavaş yavaş. Nasıl başlamaliyim doktor önerisi alan var mı bu konuda . Ben normal sütle muhallebi felan yapıyorum güzel yiyor ama süt olarak nasıl içer alışır ne yapmalıyım