Biz de 44 günlüğüz 20 küsürlerde başladı kolik krizlerimiz. Saat akşam 6 olacak diye ödüm kopuyor her gün. İstisnasız her gün 3 4 saat ağlıyor. Gazı çıksa da ağlıyor zaten koliklik sadece gazdan değil sebepsiz ağlama. Maalesef net bir çözümü yok kucakta hoplatıp zıplatıyoruz saatlerce, yüz üstü durmayı seviyor koluma yüz üstü yatırıp sırtına pat pat yaparak evi turluyoruz, 10 dk fön makinesi açıyoruz, biraz bezini açıyorum açık hoşuna gidiyor (5 dk), biraz emziriyorum tüm geceyi bu döngülerle tamamlıyoruz en son bayılıyor. Bu saydıklarım hep bir iki dakikalık şeyler hep koşturma zıplama halindeyiz eşimle sırayla. Öyle bi şey ki bazen ağlamaktan katılıyor nefesi kesiliyor yüreğimiz ağzımıza geliyor. İlk zamanlar daha zordu üçümüz birden ağlıyorduk neyi var da anlamıyoruz canı acımasa bu kadar ağlayamaz diye ama alıştık artık yani sağlıksal bir problemi yok eminiz o yüzden sadece ağlamasını krizini azaltmaya çalışıyoruz anlık o kadar. 3. Ayda bitiyor ya da hafifliyor diyorlar dört gözle gün sayıyorum her gün