Cizre’de yaşıyoruz malesef, malesef diyorum çünkü ne olayları bitiyor ne kavgaları artık bıktık. Süremiz bitse de dönsek diye dua ediyorum. Dün gece saat 1 bağırış sesleri, dillerinde de anlamiuoruz kürtçe konuşuyorlar. 2 kişilik kavga oldu 100 kişi. Genç bir çocuğun kafasına sopa darbeleriyle bayilttilar,oğlum o adamın acı bagirmalarina uyandı korktu.Ambulans geldi hastaneye gidecek, ambulanstan indirip hala dövmeye çalışıyorlar. Kaç tane polis geldi adamlar aşiret gibiler polisle kavga ediyorlar 🤦Bir yandan tarafların yakınları gelip arabayla insanların üzerine yürüyorlar, kaç tane araba parçalandı carpismaktan. Korkudan sabaha kadar uyuyamadık, oğlum zaten hasta ağlamaktan ateşi yükseldi ! Polislere ayrı üzüldüm tazecik su gibiler biri bir şey yapsa gencecik şehit olacaklar orda. Bu insanlara akıl fikir diliyorum Allah’tan!