Gamzeygt ben bir yaşındayken. Kızıma emziğin ucunu boyadım öyle pis görünüyordu ona anlattım bak emziğin pis olmuş bunu bu şekilde ağzına alırsan pis olur ağzın hasta olursun falan demiştim kızım bir daha emziik istemedi işe yaradı bu yöntem bazıları da emziğin ucunu kesip verin o zaman da bırakır dediler ama ben denedim işe yaramadı fikir olsun umarım bırakır en kısa zamanda biraz daha büyüyünce bıraktırmak çok zor oluyor