Merhaba güzel anneler hepinize günaydın bizim için gün çok daha erken başladı 😂🙏🏻oğlum 8 ay 12 günlük normalde yatağında uyur gece sadece 2 kere emmek için kalkardı 9 Mart itibari ile dişlerimiz çıkmaya başladı bayramdan bu yana 3 diş birden patlattı ve geceleri sürekli kalkar oldu neredeyse 1.5-2 saate bir kalkıyor ve ağlıyor bu normal bir durum mu ve en önemlisi sonlanır mı eski düzenimize dönebilir miyiz 🙏🏻