cydipk Evolvia rp kullanıyorum başladığımdan beri koyu yeşil ve ağır kokulu kaka yapıyor bu durumu yaşayan var mı
Busniltos Aptamil prosyneo kullanırken böyle olmustu. Ve sürekli her beslenme sonrası kusuyordu. Gaz cıkardıgında bile aa altına yaptı diyip açıyordum. Io kadar kötü kokuyordu. Mamayı değiştirdim Bebelac gold veriyorum. Normal kokuyor artık