Kızlar bebeğim bir yaşında son bir haftadır uykusunda bir anda deli gibi ağlamaya başlıyor, normalde memede susar farklı durumlarda ama bu sefer meme hiç işe yaramıyor delice ağlıyor yavrum. Uykusundan uyandırırsam susuyor ama tekrar uyucak olunca yine ağlıyor, derdini bir türlü anlayamadım böyle birşey yaşayan var mı? Her gece 4 civarı bunları yaşamak çok yordu beni