Ben ayrı termostlarda her zaman kaynamıs sogumus , ve tamamen sıcak su bulunduruyorum. 120 ml mama için 30 cc sıcak, 90 ml soğuk su koyuyorum. Bebeğim ılık soğuğa yakın içiyor bu sekılde denge tutturduk🌸 cok sıcak suyun ıcıne mama hazırlanınca içinde bazı besınlerın kayboldugunu duymustum.
Eğer soğutacaksanız da tavsiyem suyu soğutup sonra mamayı karıstırmanız