Bebeğim 3 ay 1 haftalık çok fazla salyası var iştahsız ve elini çok emiyor hırsla resmen parmakları kıpkırmızı elini emmesi normal tamam ama iştahsız olması endişelendiriyor sizce diş belirtisi mi ailemde 4 aylıkken diş çıkartan bebekler var ama bilemedim sizce diş belirtisi mi bunlar