Sevda_ege Dogum yapalı 2 ay 21 gün oldu 40′dan sonra adet oldum ve bu ayın 8 günümdü ve biraz kalamam oldu 1 kereligine mahsur bide ayın 12 peçeteye biraz kan geldi o kadar sizce normalmi ?
Sudee00 Sevda_ege Bana doktorum düzensiz olur demişti öyle de oldu doğumdan sonra çok düzensizdi adetim ama içinizde endişe varsa doktoruna danışabilirsiniz veya kadın doğuma bi kontrole gidebilirsiniz Hayırlı olsun bu arada sağlıcakla büyütün bebişinizi💐🌸
Sevda_ege @Sudee00 ilk bebeğim den sonra böyle olmamıştım ondan bir endişe sardı beni Teşekkürler canim Allah razı olsun 🌸