Biz 70 gün şu an 4 kg olmuşuzdur inşallah diye düşünüyorum biraz küçük doğduğumuz için daha çok dikkat ediyorum maalesef dediğim gibi 30 40 50 anca içiriyorum zar zor emiyor onda da belki 1 dakika anca duruyor memede artık biberonla olduğu için ben de sizin gibi biliyorum gece uykuları artık zor olduğu için 3 saatte 1 kalkmaya başladık bizde Gündüzleri zaten çoğunlukla uyanık olduğu için onda da iki 3 saatte 1 vermeye çalışıyorum. Geceleri uyanması çok zor 1 saat uyandırmaya çalışıyorum zaten uykuda da Emmiyor maalesef