melikekoselii22 şuan birebir aynılarını yaşıyoruz.. Yemek yok , uyku yok, hep mızmız , eller ağızda .. 4 gündür ateşi var ve bi düşüp bi çıkıyor , biz de hastaneye gittik her şeyi temiz çıktı . İlk diş çıkarken fazla ateş yapabiliyormuş doktor öyle söyledi .. calpol ve dolveni dönüşümlü olarak kullanıyoruz.. sağ salim çıkarsalar şu dişleri başka bir şey istemiyorum