Kızım geçen hafta ateşlenmişti antibiyotik başlamıştık. Perşembe sabah döküntülerini farkettim doktora götürdüm antb kesti 6.hastalık dedi fakat heryerde döküntü olunca ateş geçer diyor benim kızımın ateşi ara ara devam ediyor şuan 38.5ları gördük döküntü olduğu halde böyle ateşi yükselen var mı aranızda 4.gün oldu döküntüleride azaldı ama geçmedi hala