Tosbigim bızımde oyle bugun ebemıze sordum uyku teroru olabılır yanı gunduz olaylardan etkılendıgı gece bunu yasıyor olabılır dedı. Bız bıraz hırpalayarak sevıyoruz saga sola cevırmeler , hafıf popıse vurmalar . Oda guluyor sureklı. Aklıma tv geldı dedım etkılenebılır mı cunkı ben arkasını dondursem de tv sesını duyar. Baby tv acarım ızlemek ısterse o da gunde bır saatı gecmez. Odamızda bılgısayarımızda var gece gunduz ayırt etmez ızlerız bırseyler. Olabılır dedı o da bırde doktorumuza danısacagım bakalım 🤷🏻♀️