mimikralicesi1 hndathn oğlunuzun destek olması çok iyi olmuş o açıdan aradaki yaş farkı çok iyi ama ne bilim sanki bi 4 sene daha geçse hiç çocuk yapmam gibi
Sevda_06 mimikralicesi1 aynen okulda var ama ikinci cocuk gerçekten cesaret istiyo en azından bana göre