agzimizintadikacmasin ben genellikle komşu akrabaya satıyorum ,çok verdiğimde oldu ücretsiz,eşimin çoğu giysilerini yeğenine verdim ,benimkilerin bazılarını kardeşime verdim bazılarını giysi konteynrine attım,evde kırık dökükler çöpe gitti vs. Yani bende elden evin yarısını çıkarttım desem yeridir çok ucuza gitti ama olsun sadeleşmek güzel hala evde fazlalık barındırmıyorum eve bişi giriyorsa mutlaka bişi çıkmalı