Merhaba sevgili anneler. Oğlum 20 aylık ve doğduğundan beri gece uykusu nedir hiç bilmedik, ilk aylarda gaz dedik, sonra diştir dedik, atak haftasıdır dedik ama gece şöyle 3 saat kesintisiz uyuduğunu hiç göremedik özellikle son 2-3 haftadır(artık zaman kavramını unuttuk uykusuzluktan) gece saat başı bağırarak uyanıyor, kucağımıza alıp sakinleştirmeye çalıştıkça daha çok krize giriyor zor uyutuyoruz bir saat sonra hoop yine aynı. Sallayarak uyutuyoruz hala sabaha kadar ayağımızdan inmiyor, yatağa yatırır yatırmaz tekrar bağırarak kalkıyor. Doktora daha önce anlattığımda melatonin spreyi verdi uykuya geçişi kolaylaşsın diye ama bir kaç kez kullandım tabiki uyanmaları engellemedi ve sonuçta kimyasal bir şey içim elvermediği için kullanmadım. Am artık eşimle ben de psikoloji kalmadı. Böyle bir durum yaşayan var mı? Yoksa başk doktora mı gösterelim çok çaresiz hissediyorum…