Doktorunuz Özlem hanım mı? :) çocuğunuzla oyun oynamıyor aslında, amaç yaşına uygun gelişim basamaklarını kazanmış mı ona bakıyor. Yani bence öyle. Biz memnunuz kendisinden. Ayrıca sorularınızı çocukla ilgilenmeyi bitirdikten sonra sorarsanız muhakkak cevabınızı da alırsınız.