Hanımlar merhaba yardımınıza ihtiyacım var kızım 2 aylık kalça çıkığı filmi çekildi sağ bacağının daha tam olgunlaşmadığını söyledi her bebekte görülebiliyormuş sizde aranızda böyle bir şey olan var mı diğer ay tekrar film çekilecek 4. Aya kadar düzelme olur dedi korkma dedi kötü bir şey değil dedi Şuana kadar bütün bebeklerde düzeldi dedi 4. Aya kadar ama anne yüreği dayanamıyorum korkuyorum dualarınızı bekliyorum böyle bir şey yaşayan varsa aranızda paylaşabilir mi ?