Merhaba kızım ilk zamanlar philips aventte hem sağlığın sütü hem de mama içiyordu hipp ama şimdi 5 aylık olacak biberonu dili ile itiyor biberonu istemiyor diye düşündüm çay kaşığı ile mama verdim mamayı ağzından çıkardı bunu yaşayan var mı biberonu nasıl tutturabilirim ya da hipp artık beğenmiyor mu bu mamayı 🥹 yardımcı olabilir misiniz