Kızlar vucudumun üst tarafı baya küçük küçük noktalar dahilinde lekelenmeler var . Kaşıntı yok bacaklarda yok sadece üst taraflarda var . Aynanın karşısında gördüm. İlk eşim gördü bundan iki gün öncesinde bende dedim bebek emiyor tırnakları uzun o yüzden tırmalamıştır beni dedim . Meğer vücudumda baya çıkmış . Acaba tiksindim mi çünkü bi şeyden tiksindim ve onu yedim ondan mı çıktı acaba ? Tiksinince böyle şeyler çıkar mı